dijous, 12 de juny del 2008

gelat d'avellana?

Avui he menjat gelat d'avellana. Quina merda de gelat, no tenia gust d'avellana, tenia gust de no sé què, però d'avellana, gens ni mica. Fris de que me cridin de can Lluch per dir-me que ja tenen la geladora que els vaig comanar.
Ah, ja tenc dona de fer net, a la fi, i comença la setmana que vé.
Ha començat una nova etapa de sortir poc a sopar i fer sopars a ca nostra (prèvia col·laboració econòmica). Sort del trempó i de l'hortet.
Una altra cosa, ahir vaig trobar un sofà que m'agrada. Pot ser sigui el moment de comprar-lo. Estava rebaixat, era color carabassa i molt còmode!

2 comentaris:

xisco ha dit...

els hi hauré de cobrar comissio en aquests de can lluch...

Anònim ha dit...

hola,
jo fa temps que m'he decidit per auxó, sopar a ca nostra més!!!
despres treus es trivial i unes copetes d'herbes... buah!! lo millor!!! bona companyia, bon sopar i sobretot... bon preu!!!

saludos desde Palma