dimarts, 10 de juny del 2008

Fins el quarenta de maio...

això me repetien una vegada i una altra quan el mes de maig me volia posar màniga curta...
Idò avui és quarenta de maio i fa fred, vaig màniga llarga i a més no tenc cap intenció de passar més fred del que ja pas cada dematí i cada vespre. Vaig màniga llarga, dorm amb el nòrdic i me pos una jaqueta de fil de cotó per estar dins ca nostra, el forn no me fa nosa si està encés i no tenc cap ganes de nedar... vaja quin quarenta de maio més fava!

Fa mesos, pot ser un embaràs o més, vaig tenir una entrevista per un lloc de feina en una empresa de comunicació i publicitat bastant important. Vaig quedar segona en la selecció per una raó molt senzilla, s'estimaven més un al·lot, perquè al departament de comunicació eren una majoria de dones.
Ahir me varen telefonar per si dilluns volia començar a fer feina amb ells.
Actualment duc un gabinet de comunicació, les meves targetes diuen: coordinadora de departament de premsa i comunicació, i me paguen més que el què m'oferien, en un horari molt millor- l'oferta d'ahir era 1000€/bruts de 9 a 16h, fent feina bastants caps de setmana complets i posant el meu cotxe per desplaçaments arreu de l'illa... (Contres)
L'empresa aquesta està molt ben situada, té nom, hi ha molta gent de l'ambient creatiu, s'hi poden fer contactes, fan feina per empreses importants, tenen una cuina molt xula per dinar...(Pros)
Ara per ara, els vaig dir que no, que no m'interessava perquè on estic estic molt bé i quan m'he de desplaçar tenc cotxe d'empresa (fa una mica d'olor d'animal i sol tenir una mica de palla per damunt les estoretes, això sí)

Se presenten uns dies difícils: no tenc gasòil al dipòsit... bé en tenc per 3-4 dies; els trens van molt desbaratats i avui he fet 50 minuts tard a la feina tot i haver arribat 15 minuts abans de l'hora que toca passar el tren; dissabte canvien els horaris dels trens i encara no en tenen a l'estació, cosa que fa difícil organitzar-te els horaris quan ara els tens tan justos per anar i venir d'una feina a l'altra; dilluns comença una vaga de personal dels Serveis ferroviaris de Mallorca- odïi tant aquella veu de megafonia, és tan desagradable i xerra tan malament... Ahir tenia migranya i crec que (n'estic segura) és per l'stress que me pitja darrerament.

Avui parlaré amb na Mari Carmen per si pot venir a fer net a can Loi. Desitjau-me sort!