diumenge, 21 de juny del 2009

Sopar orfeonístic al Rei Jaume del Riskal

Quan arriba l'estiu posam punt a moltes activitats. L'orfeó també comença el seu descans. Ahir cantàrem per darrera vegada per aquest curs i despús-ahir vàrem fer un sopar.
Organitzar sopar per a un grup és cada dia més complicat. És difícil triar un dia, és difícil triar un lloc i és difícil trobar un menú qualitat-preu interessant.
El darrer pic que vaig anar a un sopar d'aquests de grup, vaig pagar 28 euros per un pa amb oli trist, ben trist, una amanida vulgar compartida entre 4 i un tros de gelat de barra amb gust de congelador (i aroma de gamba).
Per això vaig proposar una opció diferent qualitat-preu més que bona, amb un servei acurat. Si he de gastar doblers al menys que no me prenguin el pèl.
Avui en dia els contactes són bàsics per anar pel món i jo faig fer ús dels meus en el restaurant aquest.
Vos en faig 5 cèntims.

L'espai, una de les terrasses cobertes del primer pis de la possessió Son Serra Parera. Just en arribar, una copa de cava gelat per fer temps esperant els altres.

Ja asseguts a taula, oli infusionat amb romaní per mullar el pa, uns cruixents de sobrassada i un tastet de gaspatxo de síndria.
El gaspatxo de síndria tenia una fantàstica gota d'oli lluent.


El primer plat va ser coca amb verdures de temporada a la graella amb encenalls de formatge maonès i romesco.
La base era una massa integral feta amb oli verge amb marques de graella. A sobre, pebre torrat, albergínia, carbassó, pastanaga i formatge. A davall, unes marques de romesco, unes avellanes i unes fulles de rúcola i unes gotes amb la frescor de l'oli de julivert.


De plat fort, presa de porc ibèric amb infusió torrada, puré de cítrics i poma risolada.
La carn era molt cruixent per fora i molt tendre per dins, tot i que, entre una cosa i l'altre, vam sopar una hora més tard del que tenia previst la cuina del restaurant, cosa que feia perillar la carn.
Com que en el grup hi havia una persona que no menja carn, li van preparar aquest peix sobre arròs melós amb olivada.
Llevats els plats, ens recolliren les miques de davant i arribà el moment dolç.
Les postres: una sopa de xocolata blanca amb iogurt i gelat de gerds amb entrebancs de fruits vermells.



Vi, aigua, cafès,infusions, alguna cervesa, el cava, un servei acurat, panets diferents (xapata, pa integral, pa d'olives...) i una entrada per la discoteca (pensada per a gent de més de 30 anys) del complexe, l'aparcament, la companyia dels companys de l'OU i bon rotllet: 30€.



Esper que els agradàs perquè organitzar coses pels altres sempre és complicat.

7 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Hola fada bonica! m'encanten aquests sopars estiuencs, amb grup! Has trobat un lloc fanatàstic per celebrar l'arribada de l'estiu, el menú molt i molt bo i no escesivament car.
Escolta estaves estupenda, els collarets m'encanten, que guapa Chis!
Molts petonets.

Glòria ha dit...

Segur que la resta del grup va quedar encantat, amb aquest menú, no pot ser d'una altra manera, i principalment en bona companyia.

Una abraçada

Chis ha dit...

Vermella,
moltes gràcies. tot i que estic de "baixó" em vaig vestir una mica. El collar me'l va regalar el meu cap, és de perles naturals allargades de color blanc, salmó i gris fosc. Un regal de Filipines.

Glòria,
Això espero. La veritat és que em va agradar bastant. Vaig a fer el meu cafè de nit.

Petons maquíssimes!

Francesc ha dit...

Sopar fantàstic a banda, què guapa que et vas posar!!! Estaves preciosa a la foto!! No t'ho han dit? Besades.

Sara Maria ha dit...

Genial... Haurem d'organitzar una trobada blocaires Ses Illes!!!!

Chis ha dit...

Francesc,
gràcies wapo!

Sara Maria,
Tot és posar un dia i fer-ho! En voler ho organitzam!

Barretinaire ha dit...

No t'ha sabut mai mal menjar-te ses teves creacions després de deixar-les tan esplèndides?

Realment t'ho dic seriosament que si mai caic per Mallorca de tal manera que puga fer-me convidar... vindré.


PS: En setembre hi faré entre 3 o 4 dies, estaré entre Palma i Bunyola, ja et diré cosetes ^^