dissabte, 27 de juny del 2009

Hi ha notícies a Can Loi

Feia dies que no escrivia res, però aquesta setmana, a Can Loi, han passat moltes coses.
De tot d'una, en bon dimarts, hi va haver moments molt durs perquè vaig haver de fer la declaració de la renda (que segons diuen "somos todos" però jo crec que no) i va ser una gran punyalada.
Però després me vaig centrar i vaig veure que passaria unes vacances fantàstiques a ca nostra, podria ser pitjor...
Però a partir d'aquest moment, varen començar a passar coses i més coses, estranyes si vols, però coses un pèl màgiques.
Però com a la tele, estiraré la notícia fins després de la publicitat.
Vos vaig deixar una petita pista fa uns dies, i ara vos en deix una altra.


Ah! i gràcies a en Pau Tomàs que me va recordar el vídeo... ideal per a pista... bé, ideal... no, però com a pista divertida, serveix.