dimecres, 25 de març del 2009

Sandvitxos escanejats

Via Directo al Paladar, avui he descobert aquesta curiositat gastronòmica.
Reconec que som una gran fan dels entrepans, panets, llonguets i coses per l'estil. Però també reconec que som una triada i que moltes coses de les que posen a dins els panets no m'agraden: maonesa, tonyina, alguns formatges, cogombre, la majoria de sales...

En aquesta web que vos enllaç hi ha entrepans o sandvitxos molt interessants i algunes propostes me fan mengera i tot.
L'amo agafa el berenar del dia, el tall per la meitat i l'escaneja de manera que se vegi el pa i el farciment... curiós... Ho fa en format blog, és a dir, fent entrades per dies...

Si sou amics meus del facebook sabreu que una de les coses que vull fer a Nova York és menjar un sandvitx de pastrami al Katz. Aquest local és on es va rodar l'escena del l'orgasme fingit de "Quan Harry va trobar a Sally". Alguns m'heu demanat què era el pastrami: és una carn salada i fumada amb herbes. En aquest blog de panets hi he trobat una foto del famós entrepà i la vos pos.



Xerrant de sandvitxos, el meu preferit és el de pa de motle amb làmines poma i ou a la planxa amb sobrassada incrustada.

1 comentari:

La cuina vermella ha dit...

Chis, com suposo que te n'has adonat, estem desconnectat del món, i tampoc m'he connectat al facebook (ara mateix hi vaig per saber que és això de Nova York). Muac!