dimarts, 25 de novembre del 2008

La meva darrera dèria: la llibertat feta home.

Tot i haver llegit els còmics del Corto Maltés dels meus concos, juntament amb els del Jabato i d'altres, corcats de peixets de plata.
Del Corto, n'he estat seguidora sobretot perquè m'encanta la línia del dibuix,com representa la llibertat, i perquè no dir-ho, me pareix un home super sexy.
I recordant els vells còmics humits del sostre de ca sa padrina Aina, vaig veure que el Corto és pastat amb el mexicanet, i que si no fos per l'anacronisme evident, Hugo Pratt s'hauria basat en la vida del meu mariner per escriure les històries del Corto i l'haura agafat com a model.
He tornat treure tots els meus còmics i els he tornat rellegi i en anyorat el meu mexicanet i les nostres converses digitals.

1 comentari:

Francesc ha dit...

T'ha quedat un post d'allò més "d'infantesa". És bonic el record de quan un és menut si ha estat ben feliç. Sort teua. Besades