dimecres, 9 de juliol del 2008

Vaig espitosa

A la fi he pogut dormir.
Després de 3 nits sense dormir, o dormint 2 horetes mal comptades, a la fi he pogut dormir. Anit passada me vaig posar dins el llit amb llençols nets i pijama. Tal com m'hi vaig posar m'hi he despertat. No m'he remenat gens, ni m'he girat, ni he bavat el coixí perquè he dormit d'esquena.
Ahir quan ens vàrem dutxar, l'aigua sortia a xifonades. Se veu que pel poble fan obres relacionades amb les canonades i a Can Loi no hi arriba el preuat líquid (o el que arriba es color de terra) i no ens han avisat ni res. Bons collons! Jo ja sé que en arribar la segona quinzena de juliol, a partir de les 6 l'horabaixa ja no hi ha aigua a ca nostra. I com que ja ho sé, procur no haver-me de dutxar, haver preparat un poal o dos per la cuina i el bany i la de beure també ja està prevista. Però el que no és normal és que a les 6 del matí no hi hagi aigua.
Per sort, tenc les cisternes plenes i el motor extractor, de moment, aguanta.
Avui dematí he passat gust de dutxar-me amb les impulsions d'aigua freda del motor. Això de l'aigua freda quan no en fas comptes i a les 6 del matí fa el mateix efecte que un bon cafè.
A més, avui dematí havia quedat amb l'informàtic de la feina perquè me pegàs una repassada a l'ordinador que me fallava molt. I ara va com una seda. I parlant d'informàtics... Avui he sentit (sense voler massa) una conversa del meu calvet del tren i he afegit una mica més d'informació a la seva fitxa: Toni, d'Inca, se fa una casa, no tendrà mobles, dissabte acabarà el bany, el bàsic per viure-hi és tenir-hi un ordinador (me sona tot això...). Cada dia crec que tenim més coses en comú.
I què més hi ha que me faci anar espitosa? Idò que aquest estiu tendré bastants d'alumnes de repàs i la feina me fa fer més feina, és una roda. Ara m'he d'organitzar els viatges, i tota la història per poder fer el màxim de feina en el mínim de temps.
Crec que la combinació d'aigua freda i cafè i dormir arreu m'accelera un poc.

1 comentari:

xisco ha dit...

jo duia dos matins dutxant-me amb s'aigo freda també, perque me'n vaig dur es butano a sa botiga... i avui ja me n'he afluixat!!!! jo no puc passar aquesta penada amb s'aigua freda. que començ a no poder respirar, després es collonets i sa perdiueta s'arrufen... i si a sobre d'estar congelat... t'has de posar trist quan te mires en es mirall.... caaaaaaaaaaaaaa AIGUA CALENTA!!!! que ho amolla tot!!!