dimarts, 20 de maig del 2008

Aquest serà el pare dels meus fills

Nooo!!! no he trobat un tio que tengui aquestes característiques, no vos imagineu coses que no són. Bé, n'hi ha que ho podrien ser perfectament perquè estic segura que serien uns pares excepcionals, però bé...ara no xerram d'això.
Tot vé perquè avui dematí he tornat berenar amb en Rafel, un dels homes més aguts i més atractius que conec, i en un moment entre glop i glop de cafè li ha sonat una alarma del mòbil i m'ha contat una història familiar preciosa: avui fa 50 anys que els seus pares se varen conèixer.
Son pare era diplomàtic i va anar a Canadà, on l'ambaixador espanyol va organitzar-li una festa de benvinguda. L'ambaixador d'Holanda hi va anar amb la seva filla i en el moment en que els van presentar, son pare den Rafel li va dir a l'ambaixador espanyol: " Aquesta serà la mare dels meus fills", i als dos anys se casaven.
No me direu que no sigui una història ben guapa...
I en Rafel cada any els felicita el dia que es van conèixer perquè va ser el principi d'una gran història... Mem quan ho diré jo això, o ho diran de mi...