dilluns, 26 de novembre del 2007

Ja començam amb els memeus

Aquest cap de setmana era d'esperar. El meu cos, si no descansa com toca, se posa malalt. És com el portàtil que si no té la placa refrigerant, s'encalenteix i peta.
Dissabte tenia mil feines, a les 3 havia de preparar gegants i partir cap a Mancor, plovia, acabar a les mil o més amb un fred que pelava, diumenge volia anar a Santa Maria a comprar, a les 4 havia de partir cap al Principal, que tenia concert, acabar a les mil o més, tornar a casa...
Res, que ahir vespre, després del concert, vaig tenir una pujada de febre i avui dematí no podia xerrar. Tenc el coll convertit en una fàbrica de pus.
Quan diumenge me vaig despertar ja podria haver pressagiat el tema. Si no arriba a ser pel Cocodril que me va enviar un missatge sobre la 1, no m'hauria despertat per anar cap al Teatre. El meu cos me demanava dormir, i això, en mi, és mala senyal.
Per sort, avui capvespre podre descansar una mica, després de fer totes les coses que no he fet aquest cap de setmana: posar ordre, escurar i arreglar la cuina, planxar, rentar roba... no he nascut per ser maruja, això està clar.
De nina ja li deia a ma mare: "Vull tenir una feina que me doni per posar una dona de fer feines".