diumenge, 8 de juliol del 2007

Sala verda.

Ja està decidit, m'ha costat però ja està. La meva sala-menjador-estudi estarà decorada en tons verds.
El dormitori, inconscientment va ser taronja, el bany blau, i la sala verda.
Com vaig dir fa uns dies, vaig "restaurar" una cadira i la vaig entapissar de color verd.
Fa un parell de dies va venir na "Paloni" i me va fer uns dibuixos amb rotuladors, però algunes retxes del dibuix sortiren del full i acabaren sobre les meves estovalles. Després d'ensabonar i tenir en remull les taques han passat dos dies dins la rentadora fent voltes, i clar, la taula necessitava alguna cosa a damunt, per no retxar-la més. I què tenia a mà? Les restes de roba que me van sobrar de la cadira!
Vaig posar-la damunt la taula i aquell efecte me va encantar! Decidit. Verd! Ara ja sé de quin color pintaré els prestatges d'obra que m'han de fer. Verd.