diumenge, 11 de febrer del 2007

Amics de matinada

són aquells que, sobretot la nit del dissabte al diumenge, no poden estar sense donar-me senyals de vida.
Aquests amics es poden classificar en quatre grups: en Juan, en Jordi, n'Eneko, i altres.
Les tres primeres són desitjades, de gent que t'estimes i no t'importa que et despertin a les 4 del matí, de fet, ho desitges.
Avui n'he tengudes 3: una de n'Eneko i 2 d'altres.
N'Eneko m'ha cridat des de l'hospital per dir-me que acabava de ser pare. Ai, quina ilusió, seré la tieta de Mallorca d'un ninet amb nom extranya per una orella mediterrània com la meva. Li he fet repetir 3 pics i encara no l'he entès. Se veu que el curset d'euskera on-line que vaig fer no basta per res.
Les altres dues trucades eren d'un tal Juan Pedro, amb accent andalús.
"Hola guapaaa!! no me digas que ya estás en la cama!! venga, vistete que te paso a recoger, no puede ser que ya estés en la cama. Date prisa que en 15 minutos estoy en tu casa"
No m'ha donat temps de dir-li que jo no conec cap Juan Pedro, ja havia penjat.
Als 20 minuts, en Juan Pedro ha tornat a trucar:"Guapaaaa baja yaaa!! que hace frio!!! "
La meva resposta:" estoy bajando"
He desconnectat el mòbil i m'he tapat.
Esper que en Juan Pedro no s'enfadi amb la seva amiga guapa.