diumenge, 13 de juny del 2010

Exaltació de la derrota.

Estimats,
com sabeu, Coses de Can Loi participava als Premis Web 2010 que organitza BalearWeb conjuntament amb algunes institucions.
Dimecres passat va ser la festa de lliurament de premis i, tot i haver guanyat amb molt de marge la votació popular dins la categoria de webs personals, no vaig ser la guardonada amb el premi. Aquest premi el va guanyar Climent Picornell, que havia entrat ben justet dins els classificats per vots populars.

Ara ve quan vos don les gràcies a tots els 78 que me votàreu i a aquells que no ho vàreu aconseguir per "problemes" amb el sistema de vots, i sobretot a na Margalida Castells, que va proposar Coses de Can Loi als premis. És un gust i un honor que Can Loi tengui seguidors tan fidels i trempats i jo vos agraesc de tot cor aquest primer lloc de la votació popular.


I Com que la derrota vol alegria, i al castell de Bellver ens hi havien preparat una festeta, amb n'Antonio Fernandez-Coca i na Margalida Castells, m'ho vaig passar molt bé menjussejant Producte Balear i coneguent gent molt interessant amb qui vaig tenir converses molt interessants.



Idò una vegada més, moltes gràcies a tots els que heu participat en aquesta alegre derrota! Salut per tots i ja ho veurem si l'any que ve hi participarem o no. Gràcies, gràcies i més gràcies!

11 comentaris:

starbase ha dit...

Vaja ...no m'agraden els premis que semblen 'populars' per finalment no ser-ho.

Es a dir, si és un premi de jurat, doncs que sigui de jurat de principi al final perque sino passen aquestes coses. Incoherències.
No conec el bloc guanyador, per tant no conec els seus mèrits, que en tindrà suposo.
Conec el teu que en te molts de mèrits per guanyar un premi com aquest. Jo te l'hauría donat :)

Molts ànims i endavant les atxes!!

Francesc ha dit...

TU ETS LA NOSTRA GUANYADORA!!! VISCA "CAN LOI I ALTRES HERBES" I SA MADONA!!!

Chis ha dit...

Gràcies reguapos!
Jo, de guanyadora, amb gent com vosaltres, ja m'hi sent!

La cuina vermella ha dit...

Firmem les paraules de l'Òscar i en Francesc!! Per nosaltres ets la guanyadora, la millor del món mundial!!! T'estimem.

Chis ha dit...

mmmmmmm... així que l'starbase es diu Óscar... mmmmmmmm

antonio fernandezcoca.com ha dit...

Para mi eres ganadora, te presentes o no a un concurso.

Por cierto que seguí tus indicaciones para el pan de espelta en mi nueva panificadora y ... GENIAL.. A LA PRIMERA.. y es que eres la gran maestra !

Por cierto, otro más, haz la unión con Margalida Castells y montad el blog de referencia culinaria. Contad conmigo para el diseño, no os merecéis menos.

besazos y enhorabuena

Chis ha dit...

Fernandezcoca.com,
gracias guapo, y ya veras como te enganchas a la maquinita y te conviertes en un "panarra" como la Castells i yo.
Con la Castells algo liaremos...

aprendizdepanadera ha dit...

panarra, qué gran palabra, cuantos recuerdos me trae XDDD besos a ambos ya sabeis que contais conmigo para lo que sea que pongais en marcha, que no puedo resistirme a vuestra fuerza e ilusión... ¿chis le contaste nuestra idea? podriamos salir a tomarnos algo y concretarla... besos!

Chis ha dit...

Castells!
tenim una conversa pendent sobre un "panarra" molt sexy que encara no m'has contat res.
i també tenim pendent un dinar a Alimentari
i de n'antoñito, sap poca cosa pero sap alguna cosa.
sopars, els que vulguis... posa dia i hora

Anònim ha dit...

Hola Chis,

He trobat, per casualitat, el teu blog i, com que m'agrada molt això de la cuina i la gastronomia, m'ha agradat molt! Enhorabona per la bona acceptació del teu blog!

Te volia demanar si hi ha alguna manera de veure totes les receptes que vas penjant, un índex o llista, vaja. Jo no l'he trobat i crec que estaria molt bé per poder accedir a les receptes!

Salut i sort!

Jaume

Chis ha dit...

Jaume,
benvingut a Can Loi.
Les receptes estan destriades totes amb l'etiqueta cuina, si no, aquí tens el recull de receptes que vaig fer per l'entrada 500 http://canloi.blogspot.com/2009/11/500-entrades-una-evolucio-gracies-tots.html

i ben aviat tendràs un banner que te portarà a un recull de receptes que estic fent, però que encara no tenc acabat perquè el faig a estones.

Esper que de moment això te pugui ser útil.
Salut i gràcies per la visita, Can Loi és ca teva!