dilluns, 19 de gener del 2009

Entre Sants i Profetes

Aquesta cap de setmana ha estat bastant "religiós": Sant Honorat, Sant Antoni, Sant Sebastià i la processó dels Profetes.
Fotos de foguerons no en posaré, però vos parlaré de la Processó dels Profetes: un espectacle musical on hi participam amb cor i solistes, juntament amb els blauets de LLuc, els Ministrils del Consell i el grup de Metalls 5 de bras.
Perquè vos faceu una idea del què és vos diré que és una escenificació on un bisbe va donant pas els profetes perquè diguin la seva profecia sobre la venguda del Messies.
També se representa els moments més importants de la missa de Matines del monestir de Lluc, amb el cant de l'àngel, el de la Sibil·la i un diàleg preciós entre ells, així com el sermó de la Calenda que el fa el blauet més petitó.
Vos deix algunes fotos dels meus nins.El profeta Simeó també conegut com Alberto

El profeta Simeó i el rei David, o n'Alberto i en Pep

San Joan Baptista, quinto del Bon Jesús, era el meu Cocodrilo.

2 comentaris:

xisco ha dit...

NINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ESPER QUE TAMBÉ LLEGEIXIS AQUEST MISSTGE,
NO VENGUIS DEMAAAAAAAAAAAAA
QUE MA MARE M'HA DONAT LLIURE I QUEDARÉ A DORMIR A PALMA.
MOS VOREM PREST, T'HO PROMET!

La cuina vermella ha dit...

Chis, en Xisco et dona planton (això no pot ser!!), escolta jo em quedo amb el teu cocodrilo que té una cara de catxondo que no pot amb ell!!
No coneixia aquesta tradició, esper poder-la algun dia en directe i amb tu.
Petonets!