dissabte, 16 d’agost del 2008

Grummy Hero

L'entrada número 300 mereixia una aparició especial, tan especial com els lectors del meu blog que amb la combinació incalculable de frikisme-xafarderia-curiositat han fet d'aquest exercici de constància un èxit.
Aquesta entrada va dedicada especialment a:
Kelete, el rei del funk
Xisco, la reina de la notxe
Cocodrilo, el rei del meu cor (l'orfeó)
Leo, la reina del cotarro
Francesc, el rei de terra'n'llà
Elisa, la reina de la cansion
Miquela, la reina +30
Gumi, el rei de Son Pardo
i tants altres lectors que sou els reis del mambo
Coco, gràcies per aquesta joia que m'has regalat per demostrar-me el teu amor incondicional. Amb joies com aquesta la dona que duc a dedins no necessita cap diamant.
Gràcies a tots.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Realment t'ha quedat l'entrada número 300 amb el toc especial que havia de tenir.
Pd:com he rigut; esper que en grummy hero ens protegeixi fins la fi dels temps xD

Anònim ha dit...

A LA FI FUNCIONA!!!!!!!

Record q dia 17 de juliol parlavem q aquest video se mereixia ser la entrada numero 300... i un mes després t'has enrecordat!!!! jajaja

Estàs malalta :P

Per cert, entre aquest, en Petman, les FED, etc etc prest mallorca tindrà més superherois que la MARVEL!!!!

PD: m'encanta la rima:
per ses cuixes i els genolls
pica pica boys
xDDDDD

xisco ha dit...

m'ompl d'alegria i satisfacció veure'm en aquesta llista de s'article número 300...