dimarts, 22 de juliol del 2008

He comprat un sofà.

A la fi! Ja diuen que tot arriba i algunes coses arriben tard, però arriben.
Quan me'n vaig anar a viure a Can Loi no tenia gairebé res, poc a poc he anat posant moblets i cosetes per fer la casa més habitable, tot i que encara me falten moltes coses.
El sofà que tenia era un menja persones perquè en seure-hi poc a poc t'anaves enfonsant fins que, una de dues, o quedaves enclotat sense poder sortir, o t'escupia i quedaves cul pla enterra. Si hi seuen dues persones és molt pitjor ja que el resultat sempre és culs a terra. Dormir-hi era impossible.
Ahir vaig fer un pensament i vaig anar a veure sofàs i en vaig trobar un de tres places, gros, el vaig triar de color... color de la brutor però el catàleg posava Mod. Ana col. himalaia4.
No sé com m'arreglaré aquest mes, hauré de posar mà al calaix dels imprevistos: tenc la factura del termo, la bateria del cotxo, el viatge a França i el sofà, tot encara per pagar...
De vegades això de pagar me fa passar pena. No m'agrada deure doblers i m'agrada tenir una mica de coixí de seguretat per si un cas.
Aquesta gent que demana crèdits per pagar capricis me fan por, després amb l'economia passa el que ha passat ara, que tothom té a deure més doblers que els que guanya.
Una vegada més, sort de l'hortet que no omple de butxaca però sí que omple la panxa.