dijous, 24 d’abril del 2008

i ja són 251 entrades

Ahir vaig celebrar el sant Jordi amb llibres i felicitant els meus jordiets, me va faltar el formenterer -perdona'm barratinaire- i va ser un bon dia per començar el català per a no catalanoparlants.
En teoria són 7 alumnes, però no venguéren tots. Me va sorprendre la curiositat que senten envers la cultura, la llengua i el món que els envolta. Varen reconèixer que si no fan aquest pas se convertiran en gent fora de la societat. Me va agradar aquesta reflexió.
Ahir també me vaig comprar llibres: de cuina, de gravats japonesos, de literatura d'aquesta que a mi m'agrada. I esper que m'arribi la comanda que vaig fer a l'fnac. Entre una cosa i l'altra, aquest mes hauré gastat més de 100 euros en llibres... tanta sort de les classes que si no...