dimecres, 13 de febrer del 2008

Quin dolor!!

Si no me bastava el refredat que passeig, el genoll que me fa una malada, la vista que cada dia me falla més i que me cans una barbaritat... avui he fet una cosa molt dolorosa: pagar la matrícula del semestre de la UOC.
He de dir que el sistema de la UOC m'encanta i que és l'única manera de serguir estudis universitaris de qualitat fent feina (la UNED no m'inspira tant) i duguent l'activitat que duc jo. De fet, la UOC, i no me cansaré de dir-ho, m'ha retornat les ganes d'estudiar després d'estar anys i anys a la UIB pensant que els estudis no me preparaven per allò desitjat.
Com que la vida se m'ha complicat, ara tenc menys temps per estudiar i per tant només me puc matricular del mínim admès. Més és tirar els doblers i no me sobren.
Ara vaig a pentinar-me una mica perquè avui vespre tenc una "festeta" a Vilafranca.