dimecres, 4 de juliol del 2007

Consulta del doctor X, digui? 2.0

-Bon dia, nina.

-Bon dia.
-Ja donau hores per setembre?
-Sí
-Idò dona-me'n
-La primera que tenim disponible és per dia 7 de setembre a les 12 i quart. Pot anar bé?
-I per agost no tens res?
-No, la primera que tenim buida és per dia 7 de setembre a les 12 i quart.
-Bé, idò paciència, apunta'm
-Quin nom apunt?
-A jo
-I què nom vostè?
-Maria
-Maria què més?
-Sa de s'Imeco
-Sí, però el llinatge quin és? És que de Maries en venen moltes.
-Sí, reina, això ja m'ho supòs.
-Idò és d'imeco i nom Maria....???
-Sí, idò quedam dia 12 del 7 a quina hora m'has dit?
-No. Ho ha apuntat malament. És dia 7 de setembre, del 9, a les 12 i quart, les 12 i 15.
-Ai, nina, m'embulles. No m'havies dit dia 12 a les 7?
-Nooo.. .apunti, dia seeeet de setemmmmbreeeeee
-Sieeeteeee de seeptiemmmbreeee aaaa laaassss...
- A les doootzeeee iiii quiiinze.
-Molt bé nina. Dia 7 de setembre a les 12 i 15.
-Exacte.
-Au, dios.
-Adéu, bon dia.

Ai, Senyor!!! Donau-me paciència!!
(Transcripció reduïda de la conversa. He obviat les meves repeticions per confirmar que ho entenia... bé... que no ho entenia...)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I en es final vares endevinar el cognom o està a la fitxa com Maria de Imeco Mefaltaunllum?

Chis ha dit...

A l'agenda de la feina tenc: Maria vella sorda que no s'entera i me va posar dels nirvis. Imeco brbrbr.