dijous, 21 de juny del 2007

Les meves peregrinacions

diàries per la xarxa, com he explicat altres vegades, me duen a la visita, sempre a primera hora, a la web de Kirai, desitjant que hi hagi penjada alguna novetat sorprenent. Evidentment, supòs que per motius horaris, poques vegades arrib a una notícia acabada de penjar. Normalment no deix posts, només ho faig comptades vegades.
Però avui ha passat!
He estat el primer post a l'entrada de kirai.
Això implica vàries coses:
-En aquest moment en Kirai fa el que faig jo: bloggejar.
-El meu nom serà vist per milers de persones arreu del món.
-El meu blog estarà disponible per a milers de persones que, com jo, seguim en Kirai.
-Alguna d'aquestes persones farà, com jo, click a sobre de l'enllaç al meu blog, que apareix el primer de la llista de posts.
-Pot ser aquesta llegeixi català.
-Pot ser li agradi el meu blog i comenci a seguir-me.

Si has entrat via Kirai.net BENVINGUT A CASA MEVA!!!!
Els altres, ja sabeu que això és ca vostra.

2 comentaris:

Flapy ha dit...

Hola !!

Yo soy de los que he llegado a través de Kirai, voy muy lentito leyendo el blog, porque no soy catalano parlante, pero más o menos entiendo todo.

Solo quería enviarte un saludo y dar las gracias por tu bienvenida.

Chis ha dit...

FLAPY!!!! no m'ho puc creure... he seguit la teva boda chinante!!! i el flapyinjapan... ostres!!! és un honor immens que hagis visitat casa meva quan jo he visitat la teva tantes vegades (és una de la ruta diària i habitual) tens uns blogs fantàstics!! felicitats, mai m'hauria pensat que algú com tu pogués clicar sobre el meu nom... benvingut a casa sempre que vulguis!!