dijous, 19 d’abril del 2007

L'exercici és bo per a la salut

i ho puc afirmar i confirmar. L'exercici d'escriure m'està ajudant molt en la meva salut mental.
Contaminar el cos amb segons quines coses és contraproduent i l'embafada que he rebut aquests dies m'ha obligat a contaminar el cervell amb pensaments impurs.
He dedicat massa temps en intentar comprendre algunes de les maniobres de diferents partits polítics i he arribat a una conclusió: això és una casa de putes.
El cervell me l'imagin com una gran bossa d'anar a comprar. Com més grosa sigui, més coses hi caben. Però si anam posant dins la bossa coses que no serveixen per res, què farem quan trobem una cosa que valgui la pena?
Aquests dies he farcit la meva bossa amb banalitats polítiques de república bananera (en aquest cas d'illa d'hotels i ametlers) que m'han entretingut massa i no m'han deixat posar ordre en les coses importants i he arribat a tenir la bossa que pareix can Xic de Pòrtol.