diumenge, 7 de març del 2010

"Madurita sexy"

"Madurita sexy"... aquesta m'ha entimada un pollastrell, de bon dematí, el dia del meu aniversari...madurita sexy...
No sé com m'ho he de prendre... tampoc som tant vella... i estic ben conservada... o no???

La veritat és que no me fa gens de mal això de fer anys, perquè val més tornar vells que no tornar-hi, a més, així tenc excusa per organitzar trobades, celebracions i festetes.
També m'agrada perquè hi ha gent que se recorda de mi i me fa regalets (hihihi)

Aquests són els regalets (foodies totals) que m'han arribat enguany... ara que ja som una madurita sexy de 34 anys magnífics! (i propietària de una picadora moulinex, a la fi s'ha acabat el manllevar-la cada pic que he de capolar coses)
Si me n'arriben més, actualitzaré el post i aniré afegint les imatges.

4 comentaris:

Francesc ha dit...

Quina barra dir-te "madurita" amb 34 anys!!! Si això és ser "madurita", quan en tingues 50 què seràs, "mòmia"? En fi, que de "madurita" gens ni mica. Em quede amb això de "sexy", que ho ets un munter. ;D

Estic content que et facen regals. Salutacions

Glòria ha dit...

Moooooooooltes felicitats!. Veig que un dels teus regalets han estat baies de Goji. Amb la de propietats que diuen que tenen, segur que hauran de retirar el qualificatiu de "madurita"!.

La cuina vermella ha dit...

Felicitats estimada pincessa! esper que d'aquí a la nit, puguis anar ampliant moooolt aquesta entrada. T'estimem i visca les dones de 34 primaveres!!!

Chis ha dit...

Gràcies!!! en vida vostra!!
I visca les dones de 34 primaveres i els amics d'aquestes dones!