divendres, 28 de novembre del 2008

En Manel agrada a en Jordi

No és que en Jordi sigui gay, que podria ser, és que en Manel no és un home, és un grup de música.
En Jordi m'ha enviat un sms avui dematí, prest, abans de les 9: " myspace.com/gatmanel. Són el millor que he sentit en molt de temps".
En Jordi ja ho té això de descobrir-me coses amb trucades a deshora. I li ho agraesc.


Manel "Dona estrangera" from Manel on Vimeo.

Quan acabi el primer vídeo podreu enllaçar el segon que és interessantíssim. M'encanta el vídeo que vos he posat, però l'altra té aquell no sé què que m'encanta de les coses.

2 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

M'han agradat moltíssim, el video de dona estrangera m'ha fet plorar, el final, és tant punyent. El segon video, ostres en rigurós directe, m'ha semblat més soso, però també bé.
Molt bona recomanació.
besades

La cuina vermella ha dit...

i d'en Xisco, què en saps??? lo trobem a faltar!!!