diumenge, 24 d’agost de 2008

Na Xesca ja és una mestressa de casa (sic)


Aquesta m'entimaren ahir capvespre a ca ma mare.
Ho sé, en tenc culpa, però no se pot anar a una reunió de tupperware sense ser mestressa de casa?
Jo hi vaig anar una mica obligada per ma mare (superfan del tupper) i perquè me feien falta un parell de cosetes.
Els tupperware són molt cars però també surten molt bons. Jo he fet proves amb altres tipus de fiambreres i si les congeles s'espenyen, no se poden posar dins el micro, i poc a poc el plàstic se va com a morint. Res, per per plàstic vull tupperware.
Necessitava una fiambrera no massa grossa, de gelera, que tengues reixat o colador a baix, per posar els pebres torrats i que degotin bé. També volia una altra capsa de rebost, unes rectangulars tipus cofre, per tenir les pastes per berenar i galletes encetades. Després mirant el catàleg vaig decidir que també m'aniria bé una capsa una mica mes grossa per posar-hi totes els paquets de pasta i de farina que tenc començats, per guardar-los de papallons i frarons.
Res, que vaig comprar 4 fiambreres i al final me varen convèncer per fer una reunió jo.
Ma mare que era l'"amfitriona", només per deixar la casa va tenir 5 fiambreres més, grosses, que me varen agradar molt. La cosa és que en tornar de Cantàbria faré una reunió, si necessitau res m'ho deis, i vos faré la comanda, o bé veniu a la reunió. Ho publicaré.
De moment, i de franc, vaig dur un bol, una cofret petit i unes pinces petites.
Les reunions són un poc rollasso, la madona que les fa (presentadores se diuen) és sosseta i quan la meva padrina feia comentaris, tot el galliner se desbaratava. Usen molts de tòpics de madona i la veritat és que va enfocat a les dones amb pocs coneixements de cuina i de tractament d'aliments. El discurs sempre parteix des del punt que la mestressa de casa ho fa malament i s'hi arriben a dir moltes bajanades, però és entretengut.
Queda dit, ja me fareu la comanda.

2 comentaris:

Francesc ha dit...

En això del Tupperware tens molta raó. Són productes cars però a la llarga resulten millors que els més barats. A més, en tenen un munt per a fer de tot. Recorde una vegada (ja en fa una pila d'anys) una reunió d'aquestes a ca una amiga de la meua mare i era molt i molt ridícul veure cantar les excel·lències dels productes. Però bé, ja ho fan per vendre, no? Besades.

MARIETA "Nostra-Vostra" ha dit...

Jajaja, això de..."per sa gent que no en sap molt de cuina" o...això de..."sentir més d'un desbarat" i...això de dir-me..."no t'has passat pes block aquest dies?" mmm...no dou anar per jo, eh...Home...sí es TAPERS són cars, i s'explicació que donen, racord una quan era petita, ido...tot es de "cajon" però...sa veritat és que tenen moltes fiambreres amb "pijades" que m'enacnten :D jeje.
.BESOS.