dimecres, 25 de juny del 2008

Avui ha tornat na Marja.

Ja vos havia parlat d'ella. És una senyora de Finlàndia que sempre que vé m'alegra el dia.
Avui s'ha presentat amb un altre regal: una polsera que també pot servir de collar, amb uns imans que s'aferren segons com te'l poses. Vermell.
M'ha dit que a Finlàndia hi ha una dita que fa així: el color no importa quin sigui sempre que sigui vermell.
M'agrada el vermell, és un color atrevit quan ets una dona com jo. Però m'afavoreix i me dóna energia. No puc dir que sigui el meu color preferit, que ara és el taronaja, el safrà, però m'agrada molt el vermell, els granatosos, els fúcsies... Visca l'alegria!
Bé el negre també m'agrada molt. Avui però vaig vestida amb tons beixos i marrons, he reciclat uns texans beixos que vaig comprar farà més de 10 anys, al Corte Inglés, a les rebaixes, uns Elena Miró caríssims que vaig tenir per 17 euros. Visca l'alegria i el darrer dia de les rebaixes!
M'estan beníssim de talla, el model ara torna susar, així més estretets... Visca l'alegria, el darrer dia de les rebaixes i les modes que tornen!
I parlant de rebaixes, dia 11 me'n vaig de rebaixes a Madrid. Si som ben sincera, Madrid no m'agrada gens, però com que vaig a veure en Kelete i ja l'enyor, per una vegada seré infidel a la meva Barcelona i partiré cap a terres bàrbares (tanmateix en Pere és a Itàlia i en Jordi serà de vacances). Visca l'alegria, el darrer dia de les rebaixes, les modes que tornen i els amics que volen anar de rebaixes!
I parlant de viatges, si no hi ha res de nou m'espera un estiu de maletes: dia 6 vaig a Menorca, dia 11 a Madrid, dia 6 d'agost me'n vaig a França, dia 26 de setembre a Sevilla i a l'octubre a València. Visca l'alegria, el darrer dia de les rebaixes, les modes que tornen, els amics que volen anar de rebaixes i els viatges que surten com els pixacans a la tardor! I visca na Marja que m'alegra el dia sempre que vé!