diumenge, 25 de maig del 2008

Tenc alguna cosa que no funciona


Avui dematí, com cada dia m'he aixecat a les 6:30, m'he arreglat, he begut un cafè i he partit cap a fer feina. Quan he entrat dins l'autopista m'he adonat que alguna cosa no funcionava com tocava. No era el cotxe, no. És que l'autopista anava buida. I per què?
Perquè és diumenge i els diumenges no van a fer feina, només hi van les persones bollades com jo. Per un dia que podria dormir, idò au! aixeca't prest per equivocació.
Avui he aprofitat el temps, he fet moltes rentadores però no he posat ordre a casa.
També he recuperat una mica de son fent migdiada i posats a recuperar, també he recuperat una vella amistat: en Bruno.
També he rebut la foto que me va fer en Jackson a la Seu, dins la capella reial, on hi ha enterrats els reis en Jaume II i III.
Definitivament estic decidida a comprar una màquina d'escurar i fer el trui dins la cuina que necessitaria per això.
I ara, més relaxada, me menjaré un iogurt de llimona de prilac.