dilluns, 28 d’abril del 2008

Dilluns de ressaca

Aquests darrers dies he experimentat coses que tenia una mica oblidades, he vist gent que feia estona que no tenia aprop, he anat a la platja i he sentit papallones a la panxa i m'he cremat la pell una vegada més. Hem tornat a la rutina gegantera de carregar, descarregar, beure herbes i riure. I aquesta setmana vull canviar els mobles de lloc i fer canvi d'armaris. Aquest pont m'anirà molt bé. I també vull fer algun dinaret o soparet per algun amic, me fa ganes fer alguna coseta després de tant de temps sense cuinar.
Diuen que la primavera té aquestes coses. Me fa ganes i tot de posar-me el bikini i anar a nedar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també vaig anar a la platja i me vaig cremar; quin sofriment avui posar-me la motxilla!!! Però gràcies a l'after sun, no he parescut una gamba xD.
Aprofita la primavera i els seus efectes!
una besadaa!