divendres, 7 de desembre del 2007

Ja tenc aigua calenta.

Avui faig pont i ha estat un dia estrany.
El meu llanterner me va dir que avui me posaria l'encalentidor d'aigua. En teoria fa 15 dies que havia d'estar posat. No vaig dir res perquè tenia el de gas però dilluns el de gas va dir:"encalenteix tu, si vols". He passat la setmana dutxant-me a ca ma mare i rentant-me i escurant amb l'aigua encalentida a l'olla.
Havia pensat que ja que feia pont podria dormir una mica.
A les 8 el meu estimat (he de pensar un pseudònim per parlar d'ell) de terres catalanes m'ha telefonat per contar-me detalls de la seva vida. Amb això que el "xispero" ha arribat i ja no m'ha quedat més remei que posar-me en marxa.
He fet cafè i he berenat asseguda a l'escala de darrera, mirant les vistes cap a la muntanya, parlant per telèfon i vigilant la petita inundació que s'anava formant dins la bugaderia.
Quan he agafat fred he entrat per poder veure una tertúlia política a la tele i escoltar música i llegir la premsa, tot en un pic.
He rebut una mala notícia. Una persona que veig poc però que m'estim està molt malalta, massa.
Na Maria demà no pot venir a dinar, però anirem a Baleart amb na Laureta.
Fan massa propaganda de juguetes, i perfum, i torró i cava, i ara fan una pel·lícula den Shinxan. Tenen una estufa com la meva.
Tenc ganes de pegar-me una festa amb algú especial. Avui he tengut un somni estrany i estic preocupada per l'estat del meu cor psicològic, el físic el tenc bé. El cocodril diu que jo tenc més possibilitats que ell i a mi me pareix que no en tenc cap i me fa ràbia.
Ara el blogger dóna problemes.
Quin dia més... però ja tenc aigua calenta.