dimarts, 18 de setembre del 2007

Destructor!!

Avui dematí he rigut quan una senyora m'ha telefonat a la feina per demanar-me si podia mesclar DESTRUCTOR amb el medicament que prenia receptat nostre.
Qui no ha anat a Gomila a beure porrons de destructor a La Tasca? Bé, molts de vosaltres no hi haureu anat mai, ni sabreu què és La Tasca i molt manco teniu idea del què és un destructor. A mi personalment em destruïa tot es sistema digestiu amb un parell de xupitos: llimonada KAS, vodka, ginebra, conyac, tequila i el cul de la botella que tenien a mà, tot dins un porró i au! a beure!
Hi anava sovint amb en Javito i en Bono (vos enyor molt) abans d'anar a Tunnel i a Fragguel, després d'haver ballat una mica al Nàutic (que estàvem segurs de que era una tapadora d'algun negoci al·legal com a mínim perquè habitualment allà només hi érem nosaltres, la cambrera i el Dj, bé i l'amo que entrava i sortia del bany) i després d'haver fet un kalimotxo amb el meu cyberfill, en Lupo i n'Antonio. En Lupo era el meu amor platònic d'aquella època i després d'un parell de rolletes el vaig mirar i vaig pensar... cony, què baixet, què pelut i què lletjó!!
Bé, el que contava, que la senyora volia saber si el DESTRUCTOR comprimidos que li havia receptat un altre metge ho podria prendre a la vegada de la resta de medicaments

Senyora: apuntalo bien reina, DESTRUCTOR comprimidos
jo: un momento, me repita el nombre del medicamento
S:DESSSSTRUUUUCTOOOOR
jo: y que doctor se lo recetó?
S: el DESTRUCTOR me lo recetó Fulanito.
jo: y me dice que se llama
S: DESTRUCTOR
jo: me lo puede deletrear? Es que la oigo muy mal (mentida podrida, però era per fer-li repetir més vegades esperant que digués alguna cosa que pogues ajudar la meva tasca investigadora)
S:DEEEEEEEESSS (espai de silenci) TRUUUUUUUUUUUU (espai de silenci) TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR (més silenci)

Res, que he escrit destructor i després pensant entre el doctor, jo i les dades extres que he pogut treure a la senyora hem pogut deduir que se tractava de DETRUSITOL.

1 comentari:

PMM ha dit...

Quan vulguis ho podriem repetir aixo dels destructors......... :D