dimarts, 30 de març del 2010

"No podrà estar en millors mans"

Quan creus que ja poques coses te poden sorprendre, la vida te dóna una lliçó i algú te deixa flipant.
Ahir, després de l'assaig del War Requiem, que va ser un poc desastrós, vaig trobar a la sortida de l'Auditòrium un violinista, ens vàrem saludar i me va dir: " Demà vendràs a l'assaig?". Jo li vaig dir que sí, que hi aniria. Ell me va dir que me duria una cosa.

Avui, just abans de començar l'assaig de repàs del nº 6, previ a l'assaig general, el veig que s'acosta per la zona del cor i me diu:
- Ca meva està plena de llibres, tota la casa està plena de llibres, la meva habitació està plena de llibres i sé que aquest no pot estar en millors mans que en les teves. És per tu.

I me dóna una bossa de supermercat amb un llibre i una carpeta i jo he quedat amb els ulls badats quan he vist què era.

Només frissava d'arribar a Can Loi per poder-lo obrir tranquil·lament i vet aquí la meravella

He vist que hi havia alguns fulls manuscrits amb anotacions sobre alguna recepta.

Altres pàgines estaven marcades amb trossets de paper, la majoria trossets de diari, però algun paper és ben curiós.

A part, dins una carpeta, hi ha una làmina arruada amb imatges que complementen el llibre, molt senzilles i esquemàtiques, que fotografiaré quan hagi pogut estirar-la un poc.

No és meravellós el libre? i la feta?

Gràcies, Sard, per aquest regal. M'has deixat sense paraules!

3 comentaris:

Oreto Doménech ha dit...

Que xulo Chis!!

Sara Maria ha dit...

Quina meravella!!!!! Felicitats!!!

maia ha dit...

Això si que és un bon regal, i quin honor que et diguint que les teves son les millors mans, moltes feliçitats.