dilluns, 15 de juny del 2009

No prometis si no pots complir.


Preciosa aquesta imatge, a que sí?
Entre fogons i partitures, també he de reconèixer que hi he de posar certa passió per Japó.
Fa anys que seguesc blogs de, ja puc dir, amics que començaren les seves noves vides al país dels kimonos i del sashimi.
M'encanta i m'emociona com, de la simplicitat i l'equilibri, poden arribar a la bellesa més copsadora.
Aquesta vegada vos vull recomanar el blog den David Esteban, o den Flapy pels bloggers, que cada dia ens acosta a la seva experiència per Japó, i per les terres properes de l'Àsia. Avui ens deleix amb una llegenda de la regió de Kansai.
També vull destacar una part concreta d'aquest blog que la dedica a la gastronomia asiàtica que es va trobant en els seus viatges.
Esper que vos agradi tant com a jo.

2 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Per nosaltres aquesta cultura és la gran desconeguda, tot i que el poc que coneixem ens deixa copsats. Gràcies estimada per acostarnos tots aquests blogs. Molts petons.

Sara Maria ha dit...

Sempre m'ha atret Japó, fins al punt de prometre amb un amic que el primer sou que tinguéssim el dedicaríem a un viatge al Japó. No va ser el primer, però hi varem anar 17 dies, i sempre he pensat que m'agradaria tornar-hi.