dijous, 26 de febrer del 2009

La Zuccheriera m'ha dedicat un post.


Si sou usuaris de la meva barra de links haureu vist que n'hi ha un de cuina italiana que se diu La Zuccheriera.
Aquest blog és, possiblement, un dels primers que vaig conèixer i fa anys que el seguesc. La seva autora, premiada constantment amb reconeixements blogaires, és una italiana que viu a Espanya i ens dóna a tastar receptes de la seva cuina, la italiana, passades pel cedaç del bon gust i dels detalls i guarnides amb unes pinzellades de bon humor.
Després de llegir-la durant mesos vaig decidir que ja era hora de començar a comentar les seves entrades.
A banda de les receptes, sempre m'he sentit molt identificada amb les historietes que conta. Està més que clar que la cultura italiana (la popular) i la mallorquina és molt semblant.
La madona de la Zuccheriera sempre me fa salivar i moltes vegades la reny perquè m'obliga a fer proves que m'acab menjant. Aquesta setmana li vaig proposar que fes receptes de peix, que com sabeu no en menj, perquè així podria evitar provar de fer aquestes joietes gastronòmiques que ens proposa.
A més també te el blog en versió italiana, que serveix per practicar aquesta llengua que sé llegir però que no sé construir.

1 comentari:

La cuina vermella ha dit...

Oooh, quina ilu Chis!!
Petons baby!