dijous, 18 de desembre del 2008

Operació "Cerquem un noviet a na Chis aquest Nadal"

Talment va la cosa.
He sabut que hi ha gent escampada pel món que m'està cercant un noviet perquè troben que "està clar que jo tota sola no en sé". I sí, s'ha pogut comprovar que no en tenc ni puta idea.
Vos agraesc a tots vosaltres, amics, amigues, coneguts i conegudes i familiars i demés persones, el vostre interès.
Ara veurem si algú de vosaltres té collons de trobar-me'n un de conforme, bon al·lot, feiner i condret, entre 30 i 40 anys i amb qui pugui conversar i entengui i respecti les meves activitats.I sobretot: que me faci riure!
Au! Cercau!

4 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Si en trobo algún que coincideixi amb la teva demanda, te'l facturo per MRW.
Petons guapa, no desesperis... jo també pensava que no el trobaria (i el vaig trobar en un lloc on no ho hagués dit mai!).
Petons Chis.

Anònim ha dit...

Buscando novio y no encuentras? no será q eres demasiado exigente?
Besitos y suerte.

Anònim ha dit...

Nena, si no tienes es porque no quieres. Lo que esta claro es que algunos no llegan a los requisitos mínimos o dejamos pasar nuestro tren sin saber valorar lo que teníamos.
Un beso nena. Eres la mejor.

Francesc ha dit...

Chis, si te'n trobem un, com diuen els amics vermells, te l'hi enviem també per MRW o en avió. Mira, com deia la meua tieta, "Per a emborratxar-se, amb bon vi". No et precipites. Segur que hi ha més d'un xicot/al·lot/noi que es mor pels teus ossets. Besades