divendres, 31 d’octubre del 2008

La meva peça preferida.

Quan en Francesc ha dit que el duet era una de les seves preferides, m'he posat a pensar quina seria la meva i és aquesta: un dels números finals del Messies, The trumpet shall sound.
Aquest número m'encanta, el cant, el xiul, i possiblement és, de tots els números del Messies, el que sé millor, fins i tot més que les àries de soprano.
Amb el Messies sempre riem, perquè té un parell de números "graciosos" o que ens fan gràcia pel que diu el text (o millor dit, pel què entenem del text. Concretament estic parlant del "Tetas tetas" i del "Más putón". Com vos podeu imaginar no diu això, però s'entén.
El "tetas tetas" en realitat diu "Let us" i el "más putón" diu "Must put on" i és la part que falta en aquest vídeo ja que el número no és complet. Si el trob amb qualitat suficient (de so i de cantants) el penjaré, però de moment vos deix aquest que el canta en Teddy Tahu que és un dels star-bass "guaperillas".
Si vos hi fixau bé pareix un robot perquè no pipelleja!!
Definitivament, en una altra vida vaig ser un baix, baríton com a molt agut.