dissabte, 16 d’agost del 2008

I pareix que la cosa torna a funcionar!!

He estat quasi un mes intentant penjar coses al blog i no hi havia manera d'aconseguir-ho, però pareix que ja torna a funcionar com toca.
Ara són les 9 del dematí d'un dissabte d'agost, vaig en barnús, menj una tallada de síndria (amb coberts) i mir dibuixos animats a la tele (una berganta de 32 anys mirant dibuixos) i anit he tengut una nit jordiana, de rebre-llegir-contestar msm fins les 4 de la matinada.
He anat fent una llista de coses que he de penjar per recordar-me'n, perquè clar, amb tant de temps...
Començaré per dir-vos que ja tenc el sofà. És una mica dur, però a força de culades l'aniré domant al meu gust.
En Xisco, la cremadillo queen, m'ha fet moltes estones de companyia cibergastronòmica. M'agrada això d'intercanviar idees i projectes i col·laborar-nos un amb l'altre.
Han batiat en Josepet.
He descobert un grup de música nou que encara no sé si m'agrada.
He estat de viatge per territori polític francés, més concretament Lleguadoc, amb la coral. Allà he fet de tata den Naru, quin tipo! i he ballat passosdobles i valssos a la plaça de Prada amb un municipal, he begut Perrier i champagne, he comprat foie i he menjat magret i confit de canard.
Estic a tope amb les croquetes, de fet, darrerament faig alquímia amb la beixamel. Esper que només sigui una ratxa i aviat me pegui per fer altres coses perquè les croquetes engreixen massa i jo estic ja pensant en la operació bikini 2010 (a les 2009 ja no hi arribaré).
Ah, la Casa Azul té vídeo nou. El vos penjaré també.
A Mallorca s'ha generat un moviment "cultural" nou de mà dels 6x6: els galls de possessió. També en posaré un vídeo.
En Coco té un Cocomòbil nou, tot i els contactes que moguérem...
A l'octubre me'n vaig a Cantàbria, ja el tenc pagat. Ara la pregunta és " Sevilla o no Sevilla?".
Apuntau aquesta data: 20 de setembre!!! no ho oblideu!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Esper que no torni a passar coses d'aquestes, que ja enyorava saber coses de tu.
No te preocupis per mirar dibuixos animats, avui dia els fan més pels grans que pels petits; així que estàs lliure de pecat xD.
I, que gràcies al teu blog m'he convertit en una fan de la Casa Azul, ara miraré els videos de adalt!
Jo vull una volta pel Cocomòbil nou, muajajaja!

Una besadaa!

Anònim ha dit...

Foto del castell infernal, amb la peaço pujadeta que havia per arribar allà adalt... I entre en Carles, n'Alberto i jo pujant en Naru a collet... aquest nin si q sap... no va caminar ni una passa en tot el viatge i va lligar més que els altres XD

Va estar bé el viatget encara q jo estigués aïllat a l'hotel de luxe enmig de la muntanya...
Del viatge me qued amb el gran HIT: tetotito titotato... xD

Au idò, esper q no se torni a espenyar el blog i tots poguem disfrutar de les teves experiencies!

Salut!

PD: Genial el cocomòbil!! De cada dia m'agrada més. Avui estava davora un Ferrari i el conductor del Ferrari me mirava amb enveja ;)

Anònim ha dit...

Se m'oblidava!!!!

Ja fris de que sigui dia 20 de setembre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!