diumenge, 8 de juny del 2008

Avui he cuinat amb la planxa




No és per fer-ne propaganda, però d'ençà que vaig comprar la planxa de torrar elèctrica no he tornat a posar olla a foc. És un invent pràctic i sobretot net. He fet oli d'herbes per trempar les verdures i les carns.
Avui però he fet una prova mem que tal.

Truitetes de verdura amb pinya.
Ingredients
una ceba tallada en juliana prima
un pebre verd italià no massa gros tallat en juliana
un parell d'alls a llenques
un bloc d'espinacs congelats a trossets
2 ous
una grapadeta de pinyons
sal, oli d'oliva i pebre bo.

He posat damunt la planxa calenta la verdura i l'he anada torrant. Quan ja prenia color, hi vaig posar una culleradeta d'oli i els espinacs. Vaig continuar remenant la verdura damunt la planxa.
A banda vaig batre els ous amb la sal i el pebre bo. Dins el plat dels ous hi vaig posar la verdura quan ja era cuita i li vaig donar un parell de voltes perquè s'impregnàs bé d'ou.
Quan la planxa ja era neta de verdura, hi vaig tirar una grapadeta de pinyons i els vaig donar quatre voltes ràpides. També hi vaig posar 3 tallades de pinya empotada.
Vaig tirar la barreja dels ous damunt la planxa i ho vaig separar en 3 porcions. Ho vaig anar girant fins que les dues bandes estaren dauradetes i hi vaig posar la pinya damunt per acompanyar.

1 comentari:

kelete ha dit...

Mmmmm Mmmmmm q bonissim!!

ja feia temps q no ens hi deleïtebes amb les teves ciunades....

te molt bona planta aixo, ho probare a sa pella :)

Mmmmuak!