dimecres, 2 d’abril del 2008

Cerc dona/home de fer net

Sí, ja estic decidida: necessit algú que m'ajudi amb les feines de la casa o acabaré a Son Llatzer infartada. Necessit una persona que vengui a can Loi a posar ordre, 3 horetes cada setmana. El meu regne és petitó i com que no tenc massa mobles, més bo de fer és. La cuina és l'espai més caòtic, perquè és molt petitona i jo necessit i ús mil gadgets i ingredients. El bany és caòtic depenent del dia... com tots. La sala és bona de fer i el dormitori també. Si no se perd el temps amb 3 hores se pot fer tot sense estressar-se i encara se pot fer alguna coseta a fons. M'és completament igual quan m'ho facin sempre que sigui entre setmana i quan jo no hi sigui.
Fins i tot, si és alguna persona de confiança, acceptaria un dia més intens cada 15 dies per fer més arreu.
Si sabeu d'algú, m'ho deis.
Per descomptat ha de tenir mitjà de transport per poder arribar.