dilluns, 13 d’agost del 2007

Feia dies que no parlava de mi

Avui estic un poc xof, me queden 3 dies de vacances i pens que no he fotut res de profit i això me fa ràbia. Val que el tema econòmic m'ha limitat bastant (això de ser una dona independent és una ruïna) i que la cremada que vaig agafar fa 10 dies no m'ha deixat anar a la platja (ara estic sofrint un peeling corporal extrem), però hauria d'haver fet més coses.
També he de reconèixer que hi ha unes persones que me fan falta... uns més que els altres: un d'enfora que és de vacances i deu estar més vigilat que el banc d'Espanya, el de prop és mr. ocupat, mr. massa ocupat.
He llegit, sí. He estudiat un poc. He estat pendent dels geganters i ara també començarem amb l'associació. He estudiat dues àries del Messies que tenia pendents. He fet la casa neta a fons i ara no me fa vergonya que vengui gent (a veure quin temps dura). M'he decidit per la prestatgeria de ferro feta den Santi. He anat a Ikea a comprar cosetes per posar ordre. Ah! i molt important, estic escrivint al Singular. Però això no té res d'especial... necessit alguna coseta que me doni videta.
Vaig a fer el dinar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola bombon!!

ya sabes q lo nuestro es reciproco, asi q cuando quieras huir de la monotonia y cambiar de aires: aqui me tienes, en la capital del reino, pero no te olvides el pasaporte jejeje

Muchos besos,
Angel