diumenge, 6 de maig del 2007

Ara feia temps que no penjava cap foto

de coses que hagúes cuinat jo, així que avui toca posar una petita galeria.
Vaig descobrir la pasta brik fa uns mesos, preparant un sopar per a uns amics. He de reconéixer que m'agrada tenir-ne un paquet dins la gelera. És pràctic perquè té una vida bastant llarga, és a dir, té una data de caducitat molt llarga. En aquesta ocasió la vaig usar per fer uns facells farcits de poma i anous, acompanyats d'una crema de torró. Va ser un invent totalment improvitzat per acompanyar un cafè amb en Gumi.
La segona foto és d'un banoffee (banana+toffee=banoffee) un pastís megacalòric de plàtan de canàries!!! i toffee, hores de llet condensada bullint amb un punt de cafè. És un pastís de fer un dia per l'altra.
Per acabar, la darrera improvització: un pastís fullat de fruita amb crema de coco a sota. S'ha de dir que el punt blau, és gràcies a na Laura i en Suso que me regalaren un lot de sucres de colors i una botelleta de suc de llima natural. Gràcies per recordar-vos dels meus capricis!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

quina monada amb tants de colors, xesca me sorprens...