diumenge, 25 de febrer del 2007

Dinar de Pre i Post aniversari

Fa uns dies va ser l'aniversari de la meva amiga Laura. D'aquí una setmana serà el meu. 31 en faré ja!! Per celebrar-ho vam decidir fer un dinar "en petit comité" amb l'excusa de fer proves culinàries. De fet, tot el que jo cuin sempre són proves. Per sort, m'acaben sortint bé.
Aquí vos deix en imatges un resum del tiberi que va començar a les a les 7 del matí torrant pebres i va acabar a les 10 del vespre amb una bona escurada.



Els entrants: natxos amb all-i-oli d'herbes fresques i salsa de pa amb oli; coca de trempó; coca de pebres torrats; i pastís fullat de dàtils i bacó fumat amb anous.


El plat principal, sempre pensant amb na Maria que és el problema més gran que pots tenir a l'hora d'organitzar un menú perquè és triada a matar, va ser un guisat de pollastre fumat amb salsa de cervesa rossa guarnit amb un saltat d'arròs integral i bolets a l'aroma de brandy.

Les postres del dia les va dur na Laura: una coca amb perles de xocolata. Com que va dir que li hauria quedat una mica seca, vaig pensar que una cremeta calenta de vainilla podria anar bé per alleugerir la massa i a la vegada, serviria per donar un punt de fantasia a la presentació fent uns dibuixets de caramel.


1 comentari:

Anònim ha dit...

El que no ha dit, es que mos vàrem passar tota l'horabaixa menjant...